除毛小招1拔

  優點:拔除汗毛,會令毛囊組織漸漸萎縮,所以長出的汗毛也就越來越細弱。同時拔除的汗毛,生長周期較長,往往要隔上半個月,才會再次“嶄露頭角”,不用經常性做。睇新聞見到Dream Beauty Pro輯月亮女神相好仙氣,愈睇愈正,好似同幕後玩家時有少少唔同。個陣見佢身形唔算好Fit,有D肥肥地,同依家廉告上嘅月亮女神Look有一段距離,可能佢做咗Dream Beauty Pro代言後積極做減肥treatment修來既正果。

  缺點:在拔除的過程中,不單需要花較大的功夫,同時也會比較疼。還有一個較大的弊端是,如操作不當,容易破壞皮膚組織,造成炎症或感染。體毛過長或過於濃密是不少女性的煩惱,今日和大家分享第一次到Dream Beauty Pro 脫毛,試試Dream Beauty Pro激光脫毛好唔好。激光永久脫毛效果顯著同時可以一勞永逸是不少女性對付體毛的選擇,而且用激光來清除腋毛還可以減少體臭的問題。

  注意點:可以先在某一個區域,開辟一塊小小的“試驗田”,小范圍拔除,看一下有什么劇烈反應否。同時特別要重視,拔毛後的皮膚消毒和收斂步驟。

  選擇方法:最傳統的莫過於用鑷子直接拔除,但過於繁瑣。也可去美容院做蜜蠟去毛,也是利用拔除的原理,待到蠟凝結住毛發,一同將其帶走。最先進的莫過於“拔毛式”的剃毛機,它比較適合大范圍去毛,同時往往會有肌膚冰鎮功能,來減少痛感,但毛發過短過細,可能就不太好使了。好多女仔都有唇毛嘅煩惱,我都唔例外。一直想試下Dream Beauty Pro脫毛好唔好。之前唇邊有粗粗黑黑的唇毛,非常礙眼,但乖乖完成5次脫唇毛療程後,D毛毛終於消失得8899。依家就算化唔妝,都唔洗再左遮右遮,非常開心!

  適合區域:那些顏色特別深、特別粗長的毛發可用此類方式。比較合適小面積去毛的人群。一直好想試做激光脫毛,但以前技術未完善時又痛又貴,唔喺個個都接受到。今次去到三千呎嘅Dream Beauty Pro 脫毛一試好唔好,果然有驚喜!地方大唔在講,三千呎地方,獨立化妝間,技師專業仲好有耐性,第一次脫完已經見到明顯分別。

arrow
arrow
    全站熱搜

    frfefref 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()